Customer care

V KAŽDÉM Z NÁS DŘÍMÁ V PŘÍPADĚ POTŘEBY I PSYCHOLOG.

JAK TO DĚLÁME

Boříme stereotypy o neosobních call centrech a na svou práci jsme náležitě hrdí – vždyť kdo může říct, že jeho džob je dělat lidem radost? Jsme prostředníky mezi světem ZOOTu a zákazníky, stavíme mosty porozumění a na vlnách optimismu, hravosti a radosti spojujeme břehy ZOOTerů. V každém z nás dřímá stylista, rádce či módní poradce a v případě potřeby i psycholog. ZÁKAZNÍK a jeho spokojenost je pro nás na prvním místě, stejně jako úsměv našich kolegů.

JAK SE U TOHO BAVÍME

Naše dny jsou hektické, plné hovorů, rozhovorů, e-mailů a nečekaných situací – nervy ze železa jsou součástí naší základní výbavy. Ačkoli 8 hodin denně v práci mluvíme, rádi ještě zajdeme na skleničku nebo společnou večeři a v podniku nás poznáte velmi jednoduše – stůl, odkud se ozývá nejhlasitější smích. Umíme si udělat legraci úplně ze všeho a především sami ze sebe, což je v naší branži zbraní hromadného ničení stresu.

Zrovna nikoho nehledáme (nebo si to aspoň myslíme). Přesvědčíte nás o opaku?

ZKUSIT ŠTĚSTÍ

{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","loop":"true","nav_slide_column":"3"}
Slider Nav Image
Slider Nav Image
Slider Nav Image