Jednorožec, spokojenost a úsměv. Jak si vede manažer štěstí v ZOOTu.

Jednorožec, spokojenost a úsměv. Jak si vede manažer štěstí v ZOOTu.

Za Milanem Pavlíčkem přijdou denně až tři zaměstnanci, aby se mu svěřili se svým problémem. Mají jistotu, že si je vyslechne a dá jim zpětnou vazbu. Proč? Je totiž Chief happiness officerem a u internetového prodejce oblečení ZOOT se stará o to, aby byli všichni kolem něj spokojení a šťastní.

„Místo zpovědi v kostele mohou naši lidé využít otevřeného přístupu ‚štístek‘ neboli manažerů, kteří je místo rad a mouder dovedou k zamyšlení,“ popisuje Pavlíček funkci pětičlenného týmu personálního oddělení Happiness resources, jež je jakousi obdobou klasického HR. Jen s tím rozdílem, že zaměstnanci nejsou vnímáni jen jako pouhé zdroje.

Pokračování článku najdete na Forbes.cz.